Vecka 5

Denna vecka hände väl inget speciellt, gick väl mest i arbetets tecken.. Lite gym hann jag också med och en skypedate med Janet och Ann-Sofi.
 På fredagen var jag dock till Tanya och vi bara tog det lugnt och pratade. Behövde nog recover från allt festande, dessutom skulle jag jobba nästa dag. 
  På lördagen begav jag mig av till citty för lite shopping. vad jag köpte minns jag inte för tillfället förutom glass, som skulle trösta mig då jag satt barnvakt på en lördagkväll... Familjen fick sedan matgäster från Belgien, och är mycket glad över att jag nu också kan förstå flamländska :D YAY!
  Kvällen gick väl ganska smidigt, och då barnen väl var i säng kunde jag öppna min burk med Belgian Chokolate ice cream och avnjuta den medans jag kollad in Gossip Girl.
Söndagen hade nog ingen spänning att erbjuda, skrev min CV klar och städade rummer i princip...

   fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0