vänner!

Idag, efter att inte setts eller talats vid på ca. 1 vecka, talade vi ca. 1h via skype! Så härligt!!   Kom hit ner NU!!! :) mis je!! <3
Efter senaste blogg inlägget hade jag "date" med Ann-Sofi på Skype! Det fungerade ganska så bra! Och jösses va skönt det var att få tala av sig igen med henne! Vi talade i ca.1h :) Glad at hon snart kommer hit ner, fast till belgien då, men iaf, det kommer va mycke lättare att ses och jag ser mycket fram emot det!!! Fall out boy t.e.x :D
haha... när vi först ringde upp och vi hörde varandra var det lite kontisgt... Vi hade inte webcam på, men nästa gng måste vi nog det också tycker jag :P kändes så dumt att sitta och gestikulera och så komma på att hon seeer ju mej inte :D haha.. Men jaa, hoppas vi kan talas vi idag också!! och så måste vi få Janet att skaffa skype och mic! ;D
ik mis jullie!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

naaaaw<3. visst var de härligt att höra din röst. fast de BARA gått en vecka. helt sjukt egentligen:O. tycker de var evigheter sen vi talade senast. men jag kommer snart:). bara en vecka kvar:D

2008-08-19 @ 20:23:00
Postat av: Anna R

Välkommen bara upp till Vasa när du är i Finland :) Joo jag vet, men efter en tidså går det väl smidigt sen igen!

2008-08-20 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0